Szkolenia dla Hoteli

 

szkolenia

Jednym z kluczowych czynników sukcesu hotelu jest jakość obsługi klienta. To jak klienci są będę obsługiwani, zależy w dużej mierze od tego jak zaangażowanych i zmotywowanych mamy Pracowników.

To oni są wizytówką każdego hotelu. Umiejętność efektywnego Zarządzanie Personelem w hotelu przekłada się bezpośrednio na realizację celów biznesowych.

 ZARZĄDZANIE PERSONELEM W HOTELARSTWIE W ŚWIETLE AKTUALNYCH ZMIAN NA RYNKU PRACY

Data szkolenia: 13 kwietnia 2016 r.
Szkolenie skierowane jest do:

właścicieli hoteli, dyrektorów zarządzających hotelami oraz osób odpowiedzialnych za HR w hotelach

Na szkoleniu poznasz:

  • najnowsze trendy na rynku pracy, poparte przystępną prezentacją aktualnych raportów branżowych, płacowych i danych statystycznych
  • jak skuteczne motywowanie zespołu może w długiej perspektywie zwiększyć wyniki hotelu,
  • nadchodzące w 2016 roku zmiany przepisów prawa pracy,
  • jak zbudować skuteczny system premiowy, który będzie przewagą konkurencyjną hotelu oraz zoptymalizuje koszty personelu,
  • nowoczesne metody budowania zaangażowania pracowników i zwiększania świadomości powiązania ich pracy z celami firmy.

 

 Program

Część I     Sytuacja na rynku pracy i wynagrodzeń w hotelarstwie. Nadchodzące w 2016 zmiany w przepisach prawa pracy.

  • Główne czynniki wpływające na obecną i przyszłą sytuację na rynku pracy oraz w branży hotelarskiej.
  • Demografia - prezentacja obecnej sytuacji i prognoz GUS. Jak demografia wpłynie na dostępność kadr w hotelach biznesowych i turystycznych w najbliższych latach?
  • Problem braku pracowników i ich kompetencji zawodowych w hotelarstwie – stereotyp, czy pogłębiający się problem?
  • Zatrudnianie obcokrajowców receptą na rosnącą emigrację młodego pokolenia? Trendy, najważniejsze przepisy, bariery.
  • Nominalne koszty pracy – Polska na tle Europy. Jak rosnąca presja płacowa na rynku pracy wpłynie na przyszłoroczne budżety hoteli i koszty outsorcowanych usług?
  • Płace w polskim hotelarstwie – prezentacja praktyk i raportów rynkowych.
  • Zmiany w Kodeksie Pracy w roku 2016 – nowe obowiązki, wpływ na branżę hotelarską.

Część II   Zasoby ludzkie w hotelarstwie, czyli dlaczego trzeba i warto motywować pracowników.

  • Motywacja i jej znaczenie w zwiększaniu efektywności hotelu.
  • Płacowe czynniki motywacyjne.
  • Pozapłacowe systemy motywacyjne – przykłady rozwiązań.
  • Moc pracy zespołowej i zmieniający się model przywództwa na miarę XXI wieku.
  • Jak dostosować system motywacyjny do oczekiwań pracowników.

Część III   Efektywny system premiowy jako kluczowy element polityki personalnej i narzędzie do          budowania konkurencyjności na rynku. Jak zbudować skuteczny system premiowy w hotelu?

  • Od czego zacząć budowanie systemu premiowego, jakich błędów nie popełniać już na starcie.
  • Stosunek premii do wynagrodzenia rocznego – praktyki rynkowe w branży hotelowej.
  • Premie roczne, kwartalne, miesięczne - jaki model wybrać i o czym nie zapomnieć w procesie decyzyjnym.
  • Indywidualne i zespołowe noty premiowe.
  • Jak ustalić cele ilościowe i dlaczego warto mieć cele jakościowe.
  • Kalibrowanie systemu premiowego jako istotny element budżetowania.
  • Zasady przyznawania premii i jej pomniejszania w zależności od okresu zatrudnienia, premie a absencje.
  • Rozliczanie i wypłata premii, ryzyka nieprecyzyjnego określania zasad.
  • Podstawa prawna wprowadzenia systemu premiowego, regulamin wynagradzania i premiowania.

Cena szkolenia: 690 zł netto

(w cenie materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, imienny certyfikat, możliwość kontaktu z trenerami w ciągu miesiąca po szkoleniu).

Promocje:

W przypadku udziału 2 i więcej osób z danej firmy upust 10%.

Aby zapisać się szkolenie prosimy wypełnić formularz i wysłać go na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przelewu należy dokonać na konto 47 1140 2004 0000 3302 4979 9299


Formularz zgłoszenia (DOC)

Lub wypełnij formularz on-line poniżej:

 

Formularz zgłoszeniowy

Adres e-mail 
Telefon 
Imię i Nazwisko 
Nazwa firmy 
Adres firmy (kod, miasto, ulica, numer) 
NIP 
Imię Nazwisko i stanowisko uczestników (oddzielone spacją) 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby kontaktu i szkolenia 
  zgoda